Кошик
500 відгуків
Гранд Презент - магазин подарунків та декору
+380 (67) 312-52-59

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Інтернет-магазин подарунків та сувенірів «Гранд Презент» здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів у редакції» від 15 грудня 1993 року. Виходячи з цього, Ви можете повернути товар належної якості або поміняти на аналогічний товар ту саму вартість протягом 14 днів з дня його отримання. Ви також можете обміняти товар на інший, доплативши магазину різницю в ціні. Обов'язкові умови повернення чи обміну товару без дефектів: - продукт при отриманні був перевірений Вами в офісі перевізника або у присутності кур'єра (якщо було обрано адресну доставку); - продукт новий і немає слідів експлуатації; повна комплектація; - збереження товарного вигляду та споживчих властивостей, у тому числі оригінальна упаковка, пломби, фабричні ярлики та стікери; - Наявність документів, що підтверджують купівлю (копія чека, рахунки). Як повернути/обміняти товар? 1. Зв'яжіться з менеджером за телефоном (067) 312-52-59, за допомогою контактної форми або напишіть лист електронною поштою grandpresent@gmail.com та поясніть ситуацію. 2. Якщо ви у Хмельницькому приходьте до нас у фірмовий магазин Гранд Презент за адресою: вул. Подільська 17/1 з товаром та чеком. Якщо ви з другого міста України, надсилайте товар та чек за допомогою зручної кур'єрської служби — Нова Пошта, УкрПошта, Делівери, Міст Експрес (доставку оплачуєте Ви) на адресу відправника (від якого отримали товар) або дізнайтесь у менеджера, куди можна надіслати посилку. 3. Надішліть на наш телефон або електронною поштою повідомлення з номером ТТН, номером Вашої банківської картки, на яку потрібно повернути гроші. 4. Після отримання посилки ми оглядаємо товар і робимо обмін, або повертаємо гроші.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner